aalvas

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva - 28 februari 2012 19:30

Idag skulle jag va med Linn :) men! När vi kommer hem till henne hade hon GLÖMMT nyckeln!! Men hennes mamma kom hem en liten stund senare så vi behövde inte vänta så länge tack och lov :)Ooooch, eftersom vi har studiedag imorgon så ska jag sova över hos henne :) Just nu sitter vi bredvid varandra i hennes säng och bloggar, hon från datorn och jag från Ipaden :) Och så klart lyssnar vi sjukt högt på våran gemensamma idol Timbuktu :) Fallskärmm är bara världens bästa låt <3 Jaha nog de! Igår hade vi världens hemskaste idrottslektion! Vi skulle hoppa BOCK! Jag var sämst, vågade inte ens hoppa!!! De var superpinit! Jag vågar hoppa och kan hoppa när man ska hoppa VANLIGT men nu skulle man hoppa på nåt superkomplicerat sätt!!! Så jag och en kompis banga men typ alla andra karade! Piiiiiinigt! Och som pricken över i:et hade vi en HÄMSK musiklektion! Vi skulle spela trummor inför hela klassen! Men som tur var hann jag inte spela för han tog oss i bokstavsordning.. Men de betyder att jag ändå måste göra det nästa gång dvs. På fredag! Dessutom ska vi ha prov på det sen!! Veckan innan påsk omså tycker han "Ja men ni kan väll banka lite på benen så kan ni skiten"! Jo, eller hur! Okej han sa ju inte så på pricken men jag tolkade de så..Ja, nu ska jag göra något annat ses nån gång allihopa!Ps: ikväll ska vi se Twiligth :) och sorry, med de går inte att göra mellanslag med Ipaden :(

Av Alva - 27 februari 2012 19:49


Ett inlägg, bara om dig, bara till dig


De var första gången jag loggade in på Kpw, ja surfade runt men blev uttråkad efter ett tag så jag bestämmde mig för att dra till chatten, gissa vem som var där, jo en flummig tjej med nästan samma intressen som jag samma humor, alltså en helt galen flummig och fantastisk tjej, likt mig :)


Vi chatta i en halvtimme som snabbt förvandlades till en evighet, nästan 2 timmar satt vi och chattade, du frågade om jag ville bli din vänn, självklart svarade jag ja, och vi blev vänner, och sedan Kpw-bästisar. Varje dag efter skolan sprang jag nästan hem och struntade i att käka mellis, loggade in på en gång, och öppnade all min post från dig, underbara menniska!Läste igenom den, och även om jag haft en jobig dag i skolan kunde jag inte sluta le! :) Jag svarade och strax efteråt var brevlådan full igen, du öärde mig alla knep, hur allt funka vad alla förkortningar betydde och mycket mycket mer :)


Sen kommer den hämska hämska nyheten, KPW ska lägga ner all comnuty, och hur tusan gör vi nu, jag kan inte förlora dig, du är så mycket mer än bara en, vad man kallar "internet-kompis"!


Du är mitt liv, iallafall en del av de :)


Jag hoppas att du läser detta, självklart kommer de mer efter denna mening men snälla, läs!


Du är den ÄNDA som orkar lyssna på allt mitt "senaste-skvaller" du reagerar så som du ska reagera och peppar mig och får mig glad igen, du är fantastisk!


Jag har ingen aning om hur du ser ut var du bor vem du är eller vad du heter, eller jo, jag gissade rätt någon gång, men glömde de redan dagen efter :( Jag vet bara att de var något fint namn på J.. Sen var de någon vokal.. Äch, jag kommer ändå inte koma på det!


Men du ska veta att jag älskar dig sjuuuuukt mycket och du betyder så mycket för mig, jag kan bara inte förlora dig!


Då blir mitt liv bara så dåligt!

Utan dig är jag en nål i en höstack, utan dig är jag en sten på en grusad väg, utan dig är jag ett sankorn i öknen, utan dig är jag.. Ingenting!


De spelar ingen roll hur du ser ut var du bor eller nått sånt, för mig är du så gott som allt, de finns bara 1 ända person i hela universum som är 1% bättre och de är Linn..


Men du är underbar, finns ingen nägativt med dig, förutom att du höll på att skrämma vettet ur mig med den där videon du isade mig på Haloween! Skulle sätt mig, flög en halv meter upp i luften!


Här kommer lite posetivt om dig:

  • Säll
  • Underbar
  • Rolig
  • Orkar lyssna
  • Orkar med mig över huvud taget
  • Äger på att rolla
  • Har en fantastisk fantasi
  • Påhittig
  • Posetiv 
  • Går mig på nerverna på ett sett som bara du kan, genom att tex bara skriva "godizzz" när vi chattar eller liknande
  • Gillar Harry Potter
  • Håller med mig :) (oftast)
  • Fins alltid på andra sidan datorskärmen
  • Galet rolig
  • Är bra på att säga vad d tycker
  • Man kan lita på dig
  • Hjälper mig med läxorna och att plugga tll prov ibland
  • Smart
  • Alltid glad
  • Hjälpsam
  • Cool
  • Är på ditt sätt, vilket gör dig extra fantastisk
  • Du tjatar alltid om min staving, vilket konstigt nog får mig på bra humör
  • Skriver bra noveller
  • Envis
  • "Var dig själv, det finns redan så många andra" har du skrivit i den presentation och de är något du alltid lyckas med, och har fått mig att lyckas med!
  • Världens näst underbaraste fantastiskaste bästaste roligaste knasigaste och knäppaste kompis!

Jag vet att du hade vetat att detta var till dig även om jag inte haft ditt användarnamn som rubrik!

Du är bara så mycket bäst!

Älskar dig av hela mitt hjärta!

Puss och kram från alvan00




  KRAMIZAR FRÅN MIG


   DU ÄR MITT HJÄRTA


   DU ÄR MIN ÄNGEL


   SÅ HÄR SER DU UT I MINA ÖGON :)


Hoppas du blir glad min lilla ängel med ett hjärta av guld <3


-----------------------------------------

 

DENNA BILDEN RITADE DU TILL MIG FÖR ETT TAG SEDAN, OCH JAG ÄLSKAR DEN HAR SPARAT DEN I DATORN MINST 2 GÅNGER SÅ JAG ALDRIG BLIR AV MED DEN!


DU SKA VETA OCH DU VET ATT NÄR JAG SÅG DEN BLEV JAG SÅ RÖRD ATT JAG NÄTT OCH JÄMT BÖRJADE GRÅTA!

Av Alva - 27 februari 2012 19:32

 


"Music is my life" säger många, och då menar jag många! Men vad menar dem med de?


Jag säger iallafall MUSIC IS MY LIFE! Och då menar jag de!


De som får mig att gå upp är: Musik, jag måste sätta på den för att få en bra start på dagen och årka gå upp

De som får mig att klara av skolan: Musik, jag sitter lektion efter lektion och tänker på olika låtar för att orka med och kunna konsentrera mig

De som gör att jag gör läxan: Musik, utan den klarar jag de bara inte! Jag måste ha hög och bra musik i öronen för att konsentrera mig

De som gör mig frisk: Musik, jag kan gå och käka alvedon och Iprem dag in och dag ut, men de är först när jag sätter på musik som huvudverken går över och jag får ork i mig

De som får mig leva: Musik, hade jag inte haft musik och mina vänner vet jag inte vad jag gort!


Musik är alltså mycket mer än bara musik för mig! Jag måste ha de för att orka allt! Den ork pepp och glädje! Utan den kan jag inte konsentrera mig eller sitta still under en längre tid..

Den är viktig för mig, andra gillar musik, jag behöver musik och jag vet att de finns många fler än bara lilla jag som behöver musik så här mycket!


Här är en dikt jag skrivit om musik:

Musik är inget man har, och inget man kan få

De är inte heller någon, eller något

Ingen tävling på TV

Ingen begåvning eller obegåvning

Man kan inte leva med musik, men inte heller utan

Alla behöver musik, så som man behöver glädje

Musik var inte förr, är inte i framtiden, utan nu

Nu när jag skriver detta, nu när du läser detta

För musik, de är livet, och livet de är här och nu

Lev för musik så som du lever för allt annat

Av: Alva

Av Alva - 27 februari 2012 17:07

 


Observera och lägg märke till att alla bilder texter skämmt gåtor min header mina omröstningar bildspel m.m är förbjudet att kopiera utan tillåtelse och om tillåtelse frågar ni mig om!


Men jag kommer ofatst att säga nej, och de beror på bla. att jag vill vara på mitt sätt och gillar inte att någon ska se lika dan ut ha samma användarnamn på onlinesidor m.m som jag, och de beror på att jag hittar på själv!


Jag köper kläder hittar på användarnamn klipper håret och inreder m.m på mitt sätt, jag vill vara anorlunda och udda, och gör därför på mitt sätt!


Men ibland säger jag faktiskt okej, men det är inte ofta! Jag härmar inte andra och vill inte att andra härmar mig!


Ville bara säga det, och hoppas i förstår :)

Kramizar

Av Alva - 27 februari 2012 16:26





 


Ulrik Munther och Eric Saade bilderna har jag gort i pizap och bildspelet och texten har jag gort på glitterfy.com


Av Alva - 27 februari 2012 16:13

Jag har flera besökare varje dag men de är nästan ingen som kommeterar och skikar frågor! Snälla gör det! Skulle bli jätteglad! :)






      


Av Alva - 26 februari 2012 20:35

Fått en One pice idag! <3

Se glömde jag bild på mina örhängen innan..




 


Min stora sköna One pice <3

Observera bara att:

  1. Jag är inte så lång, den är egentligen ganska mycket för stor
  2. De var kameran och inte One picen som var skitig :)

 

Örhänget, de var lite svårt att fota båda då de andra örhänget är på andra sidan huvudet :) Och sorry att bilden blev på fel håll..


Kram och kram och puss

Peace love & not homework

/Alva

Av Alva - 26 februari 2012 20:25

Studiedag på onstag! PRECIS vad jag behövde, har så mycket att göra!


Allt detta ska göras:

  1. Sovmorgon
  2. Lååång frukost med fötterna på bordet och juta av ledighet medan jag lyssnar på musik
  3. Blogga och lyssna på musik
  4. Njuta av att vara ledig och lyssna på sjukt hög musik
  5. Förmodligen ringer jag Linn och snackar lite
  6. Kommer på att jag glömt läxorna i skolan så jag får ringa Linn igen
  7. Sitta vid datorn och lyssna på musik
  8. Rita och lyssna på musik
  9. Käka lite till medan jag lyssnar på musik
  10. Läsa KP med hög musik i bakrunden
  11. Läsa Harry Potter med lite lägre musik (annars missar man humorn :)
  12. Blogga mycket till och lyssna på musik
  13. Plugga till segt prov i kemi o fysik som jag har på fredag och lyssna på J*ÄVLIT hög musik så jag ska kunna konsentrera mig..

Ungefär allt de och lite till ska jag hinna med, fullt upp asså!

Shitt pommes, hur ska jag hinna!


Aja

Godnatt, och förresten, du är pannkaksplatt! 

Hahaha!


Nä jag bara skoja, har inga planer på att läga mig redan..


Peace love & not homework

/Alva

Presentation


Tjabba! Jag är en tjej som älskar Harry Potter Twilight och Green Day

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Var Loreen rätt vinnare?
 Japp
 Nepp
 Har inte kollat på melodifestivalen..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Google översätt

Blue Peace Symbol
Blue Peace Symbol

Hej :P

Prata med datorn!


Ovido - Quiz & Flashcards