aalvas

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Dryga klipp frå YT

Av Alva - 14 juni 2012 16:08

Tänkte länka till några dryga klipp på Toutube :)

Eller ja, länka och länka, min dator påstår att det inte går att länka/klistra in när man bloggar -.- 

Så jag skriver bara vad dem heter så får ni stå ut med att leta upp dem själva om ni vill se dem.


1. Windows Error Remix (10 hour)

2. Windows Remix

3. 10 hours of "What is love" (Jim Carrey, v.1)

4. Nyan cat 100 HOURS

5. Nyan Troll 10 HOUR Edition

6. DERP SONG 10 HOURS 

7. Troll Face Song

8. i'm a banana 10 hours

9. Mr Toast 10 HOURS

10.Cicken song 10 hours!



 


Detta är du chicken song


Puss och kram, vi höres!


PS: Dem kommer inte i någon speciell ordning eller så, utan jag skrev upp dem efter att jag hittat dem :) Vilken tycker ni var drygast? Jag tycker lungt 10:an! Det var därför jag lade upp den XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 12 juli 2012 14:47

Jag har tillbringat lör-mån hos farmor och farfar <3 Visst är dem underbara, men iland går dem en på nerverna XD På lördagen så var jag och Rut först och kollade på arabhästutställning med mormor, grymmetrist enligt mig, men syrran tycker att det ...

Av Alva - 4 juli 2012 14:48

Det suger att han dör D: Det är (exakt^^) 54 personer från "den goda sidan" som dör, mn vf just Fred! Han är ju en av mina favoriter, precis som Sirius (fast han dör ju inte i trollkarlskriget), Nymphadora, Snape m.f som också dör! Jag gillar James o...

Av Alva - 21 juni 2012 21:28

Vi kollade på gamla foton idag :D Det var jättekul! Jag hade alltid  överdrivet färgglada kläder när jag var liten XD Men annars har jag inte så mycket att blogga om.. Ni hade säkert hoppats på ett sådant där långt inlägg med skojiga videos och sånt,...

Av Alva - 18 juni 2012 21:46

Den här videon försvann innnan, så jag tänkte försöka att lägga upp den igen :D     Hoppas att det funkade, annars så får det vah D:  ...

Av Alva - 18 juni 2012 20:03

Vi börjar inlägget med ett skojigt YT-klipp tycker jag =D     Haha! Så fett kul! Visste inte att tre sekunder  (FAIL) vara så roliga! XD Vet inte hur många gånger jag sett det sammanlagt XD   Idag var jag iallafall hos tandläkaren, eller...

Presentation


Tjabba! Jag är en tjej som älskar Harry Potter Twilight och Green Day

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Var Loreen rätt vinnare?
 Japp
 Nepp
 Har inte kollat på melodifestivalen..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Google översätt

Blue Peace Symbol
Blue Peace Symbol

Hej :P

Prata med datorn!


Ovido - Quiz & Flashcards