aalvas

Alla inlägg under april 2012

Av Alva - 30 april 2012 12:01

Ja, jag är sjukt egoistisk för tillfället.. Varför får ni inte veta än, pga att jag är lite ego gällande saken DX Jag brukar ALDRIG vara ego, men nu är jag typ det.. Jaja, en ledtråd: Det har fått mig att längta ännu mer efter SOMMAREN!


Annars vet jag inte vad jag ska blogga om.. Förkylningen jag trodde jag höll på att bli av med har kommer sakta tillbaka.. :(


Oh! Justdeja! Vi hade minuten här hemma igår, men vi hann inte klart så vi ska fortsätta imån, då pappa jobbar hela dagen och sen ska han och min 'plastmamma' på fest.. Jag och syrran ska vara hos mormor och morfar och fira valborg med mamma :) Vi ska grilla korv och fläsk, då jag och min brosa inte äter korv..


Jaja, jag får la blogga om det senare.. Hejdå! <333

Av Alva - 27 april 2012 12:28

Har kommit fram till att man nog bara kan lägga upp 2 YT-klipp om dagen..    Tråkigt..   Ville bara säga det.. Så nu fixade jag Harry Potter och De vises sten 2/3 och 3/3..   Så nu kan ni sed också!  (Jag vet, lite överdriven smileys..) Hejdå! 




   Visst är dem söte? Asså dem som är i var sida om denna text!? Älskar dödskallar <33  

Av Alva - 26 april 2012 19:10

  

Ja, skriva från andra hållet :) 

Visst är det kul? Nä, jag bara skoja, men jag ville se hur inläget blir, det blir inge långt,

för jag vet inte vad jag ska skriva,

och om man skriver för långa rader ser det faiiled ut :)

Ja, nu har jag testat, så Hejdå sålänge!

Puss och kram från Alva

  

Av Alva - 26 april 2012 19:04


   Denna är bara så grymmebra!   

Rons som bara (bokstavligen) dyker ner i allt

godis


Det finns sådanna här videosar till

dem andra filmerna

också,

men dem får ni

leta upp själva, för det orkar inte jag göra för

tillfället... D:


Tjingeling!

Alva

   

Av Alva - 26 april 2012 19:00


Haha, denna är nog roligast av dem alla tre

TjejensomheterAlvaochsomfinnsierahjärtan lol

^^Kul va!?

Hejdå sålänge dådå!

  

Av Alva - 26 april 2012 18:45


Den är bara för bra! 

Voldemort: "Avada ke.."

Harry: PANG!

Så snyggt Harry! Kolla bara

Bellatrix min! 

Och Nagini, i slutet! <3


Hahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahah!

Hehehehhehehehehehheehejdå!

Alva


   I   HP  

Av Alva - 26 april 2012 18:13

                                                                            

Harry Potter och De vises sten del 1/3




Visst är den grymmt bra, va!?

Jag älskar dem, har fredan sett dem flertal gånger!

Alla roliga bakgrundsdetaljer


Jaja, hejdå!

Puss och kram så

länge!

Alva


Ps: Dem andra kommer i ett var sitt eget

inlägg, annrs visas 

bara den första D: Det suger..


See it and   it  

Av Alva - 26 april 2012 17:58

Jag tänkte göra ett jääääättelångt 100:ade inlägg, men jag har redan gort mitt 100:ade inlägg så den iden sket sig..   

Presentation


Tjabba! Jag är en tjej som älskar Harry Potter Twilight och Green Day

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Var Loreen rätt vinnare?
 Japp
 Nepp
 Har inte kollat på melodifestivalen..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Google översätt

Blue Peace Symbol
Blue Peace Symbol

Hej :P

Prata med datorn!


Ovido - Quiz & Flashcards