aalvas

Alla inlägg under juli 2012

Av Alva - 12 juli 2012 14:47

Jag har tillbringat lör-mån hos farmor och farfar <3 Visst är dem underbara, men iland går dem en på nerverna XD På lördagen så var jag och Rut först och kollade på arabhästutställning med mormor, grymmetrist enligt mig, men syrran tycker att det var en riktig upplevelse^^ Men jag fick iallafall en kanelbulle (med på tok för mycket kanel) och en cola^^ 


Sen åkte vi då till farmor och farfar, pappa och hans sambo skulle på fest nämnligen. Så då åt vi jättegod mat med jordgubbaar som jag tjatade åt mig till efterrätt, och så en massa smultron som jag och syrran plockade, farfar blev helt chockad över hur många det var XD Dem har typ hela rabbatten full och längst in och utsidan av deras "häck" så är det typ en meter brett med smultron flera meter år båda håll <3 Efter det var det filmpartaj, jag och farmor okte och hyrde film medan farfar och Rut ränsade jordgubbarna^^ Det blev en jävla massa film^^ Först såg vi en

Mästerkatten i stövlar, efter det skulle vi se LasseMaja och Kameljontens hämnd, men sen stängde vi av den, för ingen ville se den, då började vi se Harry Potter och fångn från Azkaben, men när farfar kom på att han redan sett den orkade han inte se den igen så då såg vi en fjärde film som jag inte kommer ihåg vad den heter och sedan en femte XD


Sen rullade det på åt det hållet, oc på måndagen åkte vi till Danmark med farmor, farfar jobbade. Det var jättenajs, vi åkte båt dit, sen gick vi på resturagn i Helsingör (?) gick i litta affärer och åkte tillbaka. Och så åkte vi och handlade kläder en dag också, just det. Då köpte jag en gul tröja med något på... Svart.. Och så ett vitt linne. Det är bra far och morföräldrar :P Det är liksom deras uppgift att pröjsa ens prylar XD Nej, men ja.. Nått åt det hållet^^


Det är iallafall därför jag inte har kunnat blogga.

Av Alva - 4 juli 2012 14:48

Det suger att han dör D: Det är (exakt^^) 54 personer från "den goda sidan" som dör, mn vf just Fred! Han är ju en av mina favoriter, precis som Sirius (fast han dör ju inte i trollkarlskriget), Nymphadora, Snape m.f som också dör! Jag gillar James och Lily också, men dem dör innan bokens början, så det är liksom shit the same.. Så jag har suttit och ritat gravstenar av någon tragisk anledning, vill säga, alla dör ju! DX


 


Ovan ser ni Freds grav... Den blev misslyckad, och han

son förtjänar det bästa..


 


Lily och James grav D':

Som av någon anledning bara blir sådär stor.


 



Nymphadoras och Lupins grav.

Den sista sorgliga meningen står typ bara där för att fylla ut det annars

gigantiska tomrummet.

Blommorna blev fett failed, dem förtjänar bättre!


 


Snapes grav^^


Nu orkar jag inte göra fler, såatte tjingeling!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjabba! Jag är en tjej som älskar Harry Potter Twilight och Green Day

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Var Loreen rätt vinnare?
 Japp
 Nepp
 Har inte kollat på melodifestivalen..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Google översätt

Blue Peace Symbol
Blue Peace Symbol

Hej :P

Prata med datorn!


Ovido - Quiz & Flashcards