aalvas

Alla inlägg under mars 2012

Av Alva - 29 mars 2012 16:36


Love you 4ever!! <33 Puss och kram!!

/Alva

Av Alva - 26 mars 2012 19:54

Min syrra som är rätt ny på Kpwebben skulle chatta i chatten med sin polare, så undrade hon om man bara kunde skriva vad som helst och sånt typ.. Jag bara ja, kolla! Och så skrev jag "Baaaaaajs!" och tryckte på enter, HON BLEV INTE GLAD! Hon bah: Ja, men nu tror ju alla att det var jag som skrev det! Lol!!! Så jag skrev "Asså det var min syrra alvan00 XD" så ägd hon blev :))))))))))


Jaja, puss och hej, nu måste jag dra, vi fick glosor IDAG som vi ska kunna IMÅRGÅN , ibland vill man bara be dessa lärare att gå och bajsa på sig.. (Det råkar vara min favvokomentar.. XD)


Hejdå, nu ska jag läsa Twilight och pluggaaaaa, snacka om segt!!!!

/Alva

Av Alva - 26 mars 2012 07:37

Jepp, jag läste ut Twilight (Om jag kunde drömma) på 5 dagar!!   Den var GRYMMT bra!!!   Men jag märkte inte förren jag beställde böckerna att man skulle vara 15 år för att få läsa dem!!      Tur att dem som jobbar på bibblan är så chyssta att dem lånade ut den till mig iallafall!!   Nu måste jag logga, annars blir jag sen (som vanligt   )


Puss oc hej leverpastej! (Fy vad äckligt) 

Av Alva - 25 mars 2012 16:36

Min lärare går mig på nerverna dagligen, så när man får chansen, varför inte hämnas!? Jag har en dålig egenskap, som gör att så fört jag blir arg kommer tårarna!!! DX Vilket gör att min lärare tror att jag blir ledsen när hon kritiserar mig, men egentligen är jag apförbannad, för att hon säger det på ett sätt som gör mig dels sårad men framförallt arg! 

Men jag är ingen liten plutt som skyller ifrån mig på första bästa, utan jag hämnas!! Att hämnas på lärare är fruktansvärt tillfredsställande och roande ska ni veta! Och man behöver inte ens anstränga sig!!


Här är ett bra tips:


Lärare vill ha ögonkontakt med dig när du pratar med dem, så vad du än gör, titta dem inte i ögonen! Titta upp i taket på en papperskorg eller vad som helst..! Säger dem att du ska tittar på han/hon så titta på en punkt lite över ena axlen eller lite över huvudet på han/hon om det är någon i närheten tex några klasskompisar eller en förälder så tror dem ju att du tittar på din lärare (eller vem det nu är) och skulle därför bli förvånad om personen fortsatte att gapa om att du skulle titta på han/hon!


Så här gick det för mig:

Jag hade utvecklingssamtal med den lärare jag hatar bottenlöst och hon skulle diskutera något med mig, jag bara tittade på papperskorgen EXAKT hela tiden, hon höll på att explodera men sa inget pga att mamma satt och bevittnade allt XD Ett tag trodde jag att hennes ögon skulle ploppa ur sina ögonhåler så som hon stirrade på mig vilket gorde att jag inte kunde låta bli att sitta och flina under hela utvecklingsammtalet XD Det var askul! Ni skulle sett hennes min!!


Pussar och kramar från Alva

Av Alva - 25 mars 2012 16:23

"Vart ska dem?"

"Dem är utanför skolans område!"

"Dem skolkar!"

"Han/hon häller ketchupp i mjölken!"

"Dem har slagge"

"Han/hon snor förskolans kritor"

"Han/hon ritar på tavlan!"

"Han/hon kollar i facit!"

"Dem pratar rakt ut"


Alla mina kompisar kommenterar sånna småsaker HELA tiden! Det är faktiskt inte vårt problem om någån lägger fimpar på katedern eller hoppar på skolans soptunner och liknande händelser! Och när dem påpekar sånnt för mig kan dem inte förvänta sig annat än svaret "Inte vårt problem" "Aha" "Deras problem" Det rör faktiskt inte oss så länge dem inte gör oss något, och då har vi inte, iallafall inte jag, rätt att tjalla! Slår någon mig slår jag tillbaka säger någon kränkande saker till mig kan dem inte förvänta sig att jag är tyst! Men så länge det inte rör oss ska inte vi tjalla, säga till, bry oss, och framför allt inte LÄGGA OSS I! Alla tycker "Ska vi tjalla?" "Kom igen vi tjallar" "Vi säger till en lärare!" 


Då börjar jag nästan HOPPA AV ILSKA! Vad rör det oss! Sen när ska vi börja lägga oss! 

Jag har börjat tröttna typ.. Håller ni med eller inte, kommentera, jag tål kritik! (Även om en stor fet uppblåst babiankossa, dvs min ena lärare, inbillar sig att jag exploderar om någon bara påpekar ett stavfel)


Jaja, puss och kram!!

Av Alva - 25 mars 2012 16:09

Gaaa! Kommer inte in någon stans, inte på picknick, inte på en massa olika bloggar, inte på skype eller nån stanns!! Såååå segt!

-------------------------------------------------------------

Två najsiga bilder:


 


Gott XD
 

Loving it! (Det är samma skådespelare som spelar Cedric Diggory som Edward Cullen, skådespelaren heter Robert Pattinsson eller nått sånt bajs) XD


Puss och kram igen!!

Av Alva - 25 mars 2012 15:47

Nu har jag precis beställt de 4 första Twilight-böckerna i pocket, 1 bok kostade bara 44 kr!!! Snacka om billigt! Jag köpte 4 för 176!!! <3 


Sök på: adlibris


Räcker med att bara skriva det sen trycker man på länken "Billiga böcker, alltid fraktfritt - adlibris bokhandel" och bara letar upp den bok man vill ha, en inbunden Twilightbok (med fasta pärmar dvs) kostade 99 kr, så jag tog pocketböcker istället :)


Så om du ska köpa böcker så klicka dig dit, böckerna kommer inom 1-3 vardagar.. :)


Puss och kram!!

Alva


Av Alva - 20 mars 2012 18:49





Heeeeejdå!!!


Presentation


Tjabba! Jag är en tjej som älskar Harry Potter Twilight och Green Day

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Var Loreen rätt vinnare?
 Japp
 Nepp
 Har inte kollat på melodifestivalen..

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Google översätt

Blue Peace Symbol
Blue Peace Symbol

Hej :P

Prata med datorn!


Ovido - Quiz & Flashcards