aalvas

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Det mesta mellan himmel och jord

Av Alva - 18 juni 2012 20:03

Vi börjar inlägget med ett skojigt YT-klipp tycker jag =D



Haha! Så fett kul! Visste inte att tre sekunder  (FAIL) vara så roliga! XD Vet inte hur många gånger jag sett det sammanlagt XD


Idag var jag iallafall hos tandläkaren, eller ja,   rättare sagt.. Haha, ser helt failed ut nue, menne.. Shit the same..





 


In the fortsättningen alltså :P


Okej, nu kommer en snabb kortfattning om min dag, sen ska jag nog snacka om allt som fins att snacka om som vanligt XD


Jag blev väckt klockan nio för att hinna till tandläkaren tio över elva på morgonen (fattar inte att dem kunde ge mig en sådan tid :/ Tar ca en halvtimme att åka dit). Från början skulle jag och min bonusmamma cyckla till stationen, ta tåget och gå till tandläkaren, men farmor körde oss dit såatte vi fick åka tåg tillbaka och gå hem, för mig blir det inte så långt då jag är hos mamma denna veckan, men för henne blev det nästan 3 km, det är ju inte så långt i sig, men det var gris-piss-varm och hon skulle släpa hem matskassar också -.- Så jag kom hem runt ett-tiden, så då fick jag koka nudlar åt mig och syrran. Sen så spelade vi sims (Fanny, Alice och Sa anna har också dött nu :( Men det värsta av allt är att Fannys gravsten är PUTS VECK!) och sen kom mamma hem, sen har jag suttit vid datorn, sen åt vi (god mat, men jag vet inte vad det hette) och sen började det oska bajsmycket och nu är jag här.. Tandställningen blev gul och blå (varannan) det är ju OS snart XD Det var tandläkaren som tyckte att jag skulle ha det så XD Och jag hade ingen bättre idé såatte så blev det :D


Så, nu ska vi snacka strunt igen :D


         


Gissa vem jag tänker på?

Nej men asså det började med att jag lyssnade på Criminal:


(Detta är dagens låt^^)


Och nu "kan jag inte sluta lyssna"! Hon är sååå bra <3 




Ni har säkert redan hört det, men asså jag tycker att det är helt sjukt! Nej men asso, en ur personalen som jobbat där i typ tre år blir DÖDAD av varjarna! Och ingen hörde henne! OMH! (Oh my Harry XD) Nej men asso, SHITT! Läääääääskigt! Det är vel pga. sånt här jag har respekt för alla sorters djur..?


Stackars menniska! Uhg! *ryser* Något sådant här hade inte hänt (att någon belev dödad av varjar) sen 1800-talet någon gång.. OMH.. :(


Stackars hon, var bara 30 år, hade inte fått leva ju :'(


 


Så, då vart hon hedrad.


Nu pratar vi om någo' skojigare thing I, and I am the boss! På min blogg vill säga..


Menmen, bara för att jag älskar sjuka vidios kommer här en till XD



 


FETT NAJS! <33333




Okej, nu komer en  (Det ska stå tÄvling, men jag gissar att ni har så pass hög IQ att ni kan lista ut det själva) och den lyder (lyder är ett av mina hatord, men jag använder det ändå..) (Haha! När jag skulle skriva 'hatord' skrev jag först 'harord' XDDDD)


Men iallafall, tävlingn lyder (*kräks*):

Den som kommer på ett ord som låter coolare på svenska än på engelska vinner, vad man vinner får vi se :D Men jag lovar att man vinner något!  


Tävlingen startar: NU! 

*Hejar på vinnaren*


Så, då var den tävlingen påbörjad..

---------------------------------------------------------

Åå! Mina hörlurar.. Vad heter det..? Inte hackar.. Inte laggar.. Inte bajsar.. Inte äter.. Hmm.. Jag får la beskriva istället .___. Asså den ena luren slutar att "spela" musik ibland.. Åå! Jag vet, jag suger på att beskriva DX Men det är sjukt störigt! Dessutom är dem asobekväma! Bajskorv på det asså -.-

---------------------------------------------------------

Åå! Just det! Ubbe/Pernilla Whalgren/Gurka/Nallen/Puh/Nalle Puh/Hempe/Carl/SUPER MIXAD/FLUMMIG OCH GALEN PANNKAKA SOM BOR I CANADA PÅ PLANETEN SATURNUS.. Tror jag fick med alla smeknamn nue.. Iallafall, han gjorde en JÄTTEsöt  enhörning i en tråd! Den såg ut (typ) såhära: (.__^__.) Visst är den söööt!?!

---------------------------------------------------------

Åå! Jag såg en tråd om en träff uppe i Stockholm (ska dock inte gå på den eftersom den är i Stockholm), så stod det massa info om den och sedan längst ner bah: Observera att denna KP-träff ej är för peddon.


Hahahhahaha! Trololololololololololololololol! Som jag skrattade <33333333333333333

---------------------------------------------------------


ja, det får la räcka för idag :D Ses :D Puss och kram BD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 12 juli 2012 14:47

Jag har tillbringat lör-mån hos farmor och farfar <3 Visst är dem underbara, men iland går dem en på nerverna XD På lördagen så var jag och Rut först och kollade på arabhästutställning med mormor, grymmetrist enligt mig, men syrran tycker att det ...

Av Alva - 4 juli 2012 14:48

Det suger att han dör D: Det är (exakt^^) 54 personer från "den goda sidan" som dör, mn vf just Fred! Han är ju en av mina favoriter, precis som Sirius (fast han dör ju inte i trollkarlskriget), Nymphadora, Snape m.f som också dör! Jag gillar James o...

Av Alva - 21 juni 2012 21:28

Vi kollade på gamla foton idag :D Det var jättekul! Jag hade alltid  överdrivet färgglada kläder när jag var liten XD Men annars har jag inte så mycket att blogga om.. Ni hade säkert hoppats på ett sådant där långt inlägg med skojiga videos och sånt,...

Av Alva - 18 juni 2012 21:46

Den här videon försvann innnan, så jag tänkte försöka att lägga upp den igen :D     Hoppas att det funkade, annars så får det vah D:  ...

Av Alva - 18 juni 2012 14:12

I menyavdelningen till höger (längst ner) kan du chatta med datorn :D Hoppas ni finner det nöjsamt XD ...

Presentation


Tjabba! Jag är en tjej som älskar Harry Potter Twilight och Green Day

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Var Loreen rätt vinnare?
 Japp
 Nepp
 Har inte kollat på melodifestivalen..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Google översätt

Blue Peace Symbol
Blue Peace Symbol

Hej :P

Prata med datorn!


Ovido - Quiz & Flashcards